6 SPOSOBÓW, ABY PRZECHYTRZYĆ SWOJE PRAGNIENIA

6 SPOSOBÓW, ABY PRZECHYTRZYĆ SWOJE PRAGNIENIAZmagasz się z brakiem siły woli i samodyscypliny? Jeśli widzisz tacy ciepłe, pachnące ciasta i pyszne tandetne pizzę, po prostu nie zatrzymać?

Dla wielu z nas drążek może być winowajcą tego, co podważa nasze dobre intencje trzymać zdrowe dla mózgu programu. Niemniej jednak, można dokonać prostych zmian w swoje codzienne nawyki, aby lepiej kontrolować swoje pragnienia. Oto 6 sekretów do podboju państwa poprzecznego polskiezdrowie-pl.

Zachować Twój Poziom Cukru We Krwi Zrównoważony

My i inni naukowcy odkryli, że kiedy poziom cukru we krwi spada, przepływ krwi do mózgu zmniejsza się. Oznacza to, że są bardziej skłonni do podejmowania błędnych decyzji, bo nie masz pełnego dostępu do funkcji mózgu.

Jak więc utrzymać poziom cukru we krwi zrównoważony?

Jedz częste małe posiłki w ciągu dnia

Upewnij się, aby rozpocząć swój dzień od śniadania-pomijanie go tylko sprawia, że jesteś bardziej prawdopodobne, aby zrobić zły wybór później

Trzymaj się z dala od Cukrów prostych i rafinowanych, przetworzonych produktów, ponieważ powodują one poziom cukru we krwi, aby wzrost i spadek chaotycznie, a także pracować w ośrodkach przyjemności w mózgu, prowadzące do nałogu

Pozbyć Się Sztucznych Słodzików

Te substancje do 600 razy słodsza od cukru, co prowadzi do tego, że twoje kubki smakowe i mózg oczekują bardziej słodkie i słodkie produkty, które mogą stymulować apetyt. Dodatkowo, sztuczne sweeteners aktywują centra apetytu mózg robi cię pragnąć even more jedzenie i więcej cukru.

Program Zarządzania Stresem

Program Zarządzania StresemCokolwiek stressful może powodować pewne hormony aktywują swoje cravings, co masz wierzyć, że potrzebne są ziemniaki, makaron z serem, lub lody. Przewlekły stres był zaangażowany w otyłość, a także uzależnienia, zaburzenia lękowe i depresyjne, choroba Alzheimera, choroby serca i wiele, zaburzeń immunologicznych, w tym raka.

Użyj metody, takie jak:

  • Głębokie oddychanie
  • Hipnoza
  • Medytacja
  • Nauczyć się kontrolować swoje automatyczne negatywne myśli (mrówki)

* Przechytrzyć Spożywcze Wyzwalacze

Jesteś wezwany do kina, aby chcieć jeść popcorn? Czy zawsze chodzić w domu swojej matki, aby nie chciało się go zjeść domowe ciasto?

Poznaj ludzi, miejsca i rzeczy, które odżywiają swoje pragnienia i planować dla swoich słabszych czasów. Zjedz lekką przekąskę białka przed udaniem się do domu swojej matki lub przynieś swoje własne zdrowe dla mózgu przekąskę do kina.

Rozmawiaj Z Chowanymi Karmowymi Alergiami

Ukryte alergie pokarmowe i spożywczy czułość może spowodować głód. Na przykład, czy wiesz, że jeśli masz alergię na pszennej gluten lub mleko i jeść pszenicę i nabiał, to może zmniejszyć przepływ krwi do mózgu i zmniejszyć swój osąd?

To sprawia, że bardziej prawdopodobny ustępować twoje pragnienia. Ponadto, wiele objawy związane z alergią pokarmową, takie jak bóle głowy, problemy ze snem, brak koncentracji i lęku, może zwiększyć stres i pragnienia. Jeśli podejrzewasz alergie pokarmowe lub czułość, skontaktuj się z lekarzem, aby sprawdzić, czy cię na to, czy spróbować элиминационную diety.

Użyj Dodatki Do Walki Z Połączeniem

Badanie znajdował że wzrastający nabór omega-3 może faktycznie zmniejszyć uzależnienie do rzeczy jak nikotyna, alkohol i cukier.

Ponadto, Brainmd’S Craving Control zawiera sześć składników aktywnych, które działają synergistycznie, aby pomóc uspokoić głód ośrodków w mózgu, zrównoważyć poziom cukru we krwi i insuliny, a także przyczynić się do pozytywnego nastroju z klinicznie studiujących, wszystkie naturalne składniki. Poza tym, może zmniejszyć częstotliwość i intensywność twoich preferencji, pomaga bardziej efektywnie osiągnąć lepszej kontroli nad swoim zachowaniem.

Udało Się Do Nich:

“Jeśli łowię się dostać trakcji, idę wziąć pragnienia dodatki zarządzania i w ciągu dziesięciu minut, drążek całkowicie odszedł!”~Trish

“Dzięki pragnienie kontroli, u mnie w końcu, że jest wybór i władzę nad moim jedzeniem, a nie moja jedzenie, ma władzę nade mną.” ~Chris

“Muszę przyznać, że byłem sceptyczny, ale to naprawdę działa. Pomaga mi przetrwać długi dzień, kiedy ja zwykle mam niezdrowe przekąski. Nie więcej!” ~Łuk